Będąc klientem rozliczającym się drogą elektroniczną, w przypadku pilnego kontaktu, mamy opcję rozmowy z pracownikami EBOK lub wysłania drogą mailową swoich uwag. To jest jedyna forma kontaktu klienta z firmą .
Uwaga! Na maile odpowiada automat...... "sprawa została zarejestrowana pod numerem xxxxxx i zostanie niezwłocznie rozpatrzona".
Osoba opowiadająca swoją historię miała wobec firmy Energa dług w kwocie 0,76 zł - 76 groszy (mały błąd w rozliczeniach). Błąd niby mały, za to problem bardzo duży, ponieważ Energa zablokowała możliwość rozliczenia rzeczywistego.
Pomimo wpłaty tej olbrzymiej sumy kilka dni temu, osoba w dalszym ciągu nie ma dostępu do swojego konta (no cóż, kara musi być).
Dobrze, że nie wyłączono jej dostawy energii elektrycznej lub nie wysłano komornika w celu egzekucji długu.
Niby mały dług ..... każdy ma prawo się pomylić, ale jaki problem. Pozostaje tylko czekać, aż Energa zlituje się i umożliwi dostęp do konta. Oczywiście nikt z EBOK nie pofatygował się wcześniej aby poinformować o zaistniałej sytuacji (firma posiada wszelkie dane klienta łącznie z adresem mailowym i numerem telefonu).
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.6/images/video_restrictions/0.webp)
Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?