MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Dostawca prądu utrudnia rozliczenia

Kar.
Osoba która zgłosiła się do mnie od kilku dni walczy z gdańskim oddziałem Energi. Niekompetencja pań z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta po prostu dobija i wywołuje uśmiech politowania.

Będąc klientem rozliczającym się drogą elektroniczną, w przypadku pilnego kontaktu, mamy opcję rozmowy z pracownikami EBOK lub wysłania drogą mailową swoich uwag. To jest jedyna forma kontaktu klienta z firmą .
Uwaga! Na maile odpowiada automat...... "sprawa została zarejestrowana pod numerem xxxxxx i zostanie niezwłocznie rozpatrzona".
Osoba opowiadająca swoją historię miała wobec firmy Energa dług w kwocie 0,76 zł - 76 groszy (mały błąd w rozliczeniach). Błąd niby mały, za to problem bardzo duży, ponieważ Energa zablokowała możliwość rozliczenia rzeczywistego.

Pomimo wpłaty tej olbrzymiej sumy kilka dni temu, osoba w dalszym ciągu nie ma dostępu do swojego konta (no cóż, kara musi być).

Dobrze, że nie wyłączono jej dostawy energii elektrycznej lub nie wysłano komornika w celu egzekucji długu.
Niby mały dług ..... każdy ma prawo się pomylić, ale jaki problem. Pozostaje tylko czekać, aż Energa zlituje się i umożliwi dostęp do konta. Oczywiście nikt z EBOK nie pofatygował się wcześniej aby poinformować o zaistniałej sytuacji (firma posiada wszelkie dane klienta łącznie z adresem mailowym i numerem telefonu).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na koszalin.naszemiasto.pl Nasze Miasto