Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Ważne decyzje: Życie zawodowe a macierzyństwo

Provident
Hanna (33 lata), mama dwójki dzieci – pięcioletniego Mikołaja i dwuletniej Lenki. Mieszka pod Toruniem. Od roku chciała wrócić do pracy, ale trudno jej było znaleźć zajęcie umożliwiające łączenie roli mamy i pracownika. Cztery miesiące temu zdecydowała się zostać Doradcą Klienta w firmie Provident Polska. Czy jest zadowolona z tej decyzji?

Można być mama na cały etat i znaleźć czas, żeby jeszcze zarabiać pieniądze?
Okazuje się, ze tak. Od czterech miesięcy jestem Doradcąa Klienta w Providencie i widzę, że jest to zajęcie, które idealnie wpisuje się w napięty harmonogram dnia młodej mamy. Udało mi się tak zorganizować swoje obowiązki zawodowe, że mam zajęte trzy popołudnia w tygodniu. Wtedy dziećmi zajmuje się mąż. Resztę czasu spędzam z dziećmi. Bardzo mi odpowiada taki układ.

Dlaczego zdecydowałaś się zostać Doradcę Klienta akurat w Providencie?
Bardzo kocham swoje dzieci, ale przyznam, że po pięciu latach spędzonych w domu chciałam wyjść do ludzi, mieć swoje sprawy, zacząć zarabiać pieniądze, nie liczyć tylko na męża. Z drugiej strony, nie mogę sobie na razie pozwolić na pracę na cały etat – kto by się zajął wtedy moimi dziećmi? Rodzice daleko, na opiekunkę mnie nie stać. Szukałam więc zajęcia, które da mi szanse elastycznie zarządzać swoim czasem i wesprze nasz budżet domowy. I wtedy zobaczyłam ogłoszenie Providenta. Pomyślałam: spróbuję, czemu nie? Przed dziećmi pracowałam w dużym sklepie, wiedziałam, że to nie to samo, ale zawsze jest to jakieś doświadczenie w obsłudze klienta.

I udało się?
Miałam obawy idąc na rozmowę, ale szybko zdałam sobie sprawę, że przede wszystkim liczy się to, że jestem osobą otwartą, chętną do rozmów z innymi ludźmi, z szacunkiem podchodzącą do drugiego człowieka. Bo Doradca Klienta to przede wszystkim ktoś, kto umie budować dobre relacje z klientami, umie słuchać i pomagać.

A nie sprzedawać?
Przede wszystkim: doradzać. Na tym polega ta rola. Doradca musi na podstawie otrzymanych z firmy informacji zweryfikować, czy dany klient może dostać pożyczkę i jaka wysokość będzie bezpieczna dla jego budżetu domowego. Doradca, później przez cały okres trwania umowy, spotyka się z klientem co tydzień po odbiór raty. Pomaga też klientowi, jeżeli np. wystąpią przejściowe trudności, ustalić plan naprawczy dostoswany do możliwości finansowych klienta.

Mąż nie miał problemu z Twoim nowym zajęciem?
Tak, na początku miał opory. Uważał, że to będzie trudne zajęcie, często mnie nie będzie w domu. Jednak widzi, że moje obowiązki zawodowe zajmują mi tyle, ile przewidziałam, ja mam odmianę i satysfakcję – z kilkoma klientkami jesteśmy naprawdę mocno zaprzyjaźnione, a nasz budżet domowy dostał zastrzyk dodatkowej gotówki, za którą już w tym roku mogliśmy spędzić parę dni nad morzem. A nie zdarzyło się to nam, od kiedy dzieci przyszły na świat.

Dziękuje za rozmowę.

Chcesz dowiedzieć się więcej, jak zostać Doradcą Provident Polska? Na Twoje pytania czekamy pod numerem 600 400 390 (opłata wg. taryfy operatora)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto