Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Skarga na firmę ENERGA Koszalin

Radosław Kurdziel
W związku z sytuacją jaka mnie spotkała, pragnę złożyć skargę na system obsługi klienta w firmie Energa w Koszalinie.

Szanowni Państwo,

W związku z sytuacją jaka mnie spotkała, pragnę złożyć skargę na system obsługi klienta w firmie Energa w Koszalinie.

W ostatnim okresie żadna korespondencja od firmy Energa w Koszalinie nie docierała do nas ze względu na niewłaściwy adres do dostarczania rachunków, który widnieje w systemie, co za tym idzie nie docierały do mnie żadne rachunki, wezwania do zapłaty itp. Płatności dokonywałem na podstawie poprzednich prognoz. W ubiegłym roku złożyłem dyspozycję zmiany adresu w biurze obsługi w Darłowie, niestety nie zostało to zmienione do dnia dzisiejszego.

Dziś dowiedziałem się, że na moim koncie jest ponad 3,5 tys zł niedopłaty, która została naliczona od roku 2010!!!! i zostałem pozbawiony dostawy prądu – natychmiast!!!!!

Dom nie funkcjonuje, dzieci nie mają ciepłej wody ani możliwości odrobienia lekcji bez światła. Czujemy się oszukani, pozbawieni jakichkolwiek możliwości kontaktu, rozmowy, negocjacji czy nawet złożenia reklamacji i rozpatrzenia naszej prośby w trybie szybszym niż trzy tygodnie.

Uważam, że niesprawiedliwym jest pozbawienie nas normalnej egzystencji powstałej w wyniku niedopatrzenia pani z biura w Darłowie.

Nie jest też normalne, że nie monitoruje się zwrotów niedostarczonej korespondencji, bo jeżeli wysyłana była na niewłaściwy adres, to nikt jej nie odebrał, więc musiała wrócić.

Kontakt z firmą jest możliwy tylko przez biuro obsługi telefonicznej, żadnego telefonu do działu windykacji, do osoby, z którą można by negocjować, próbować coś załatwić w szybkim terminie.

Firma Energa odcina dostawy prądu bez informowania o tym klientów w trybie natychmiastowym, a możliwość włączenia dostaw to 48 godzin!!!!

Nawet konsultanci z biura obsługi nie mają kontaktu do nikogo z działu windykacji.

Pytam więc, jak można w dzisiejszych czasach funkcjonować bez telefonicznego kontaktu z osobą odpowiedzialną za wyłączenia prądu, jak można wszelkie zgłoszenia awarii lub braku dostaw prądu przyjmować z 10-dniowym terminem realizacji, reklamacje rozpatrywać z terminem 3 tygodniowym?!!!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na koszalin.naszemiasto.pl Nasze Miasto