Szanowni Państwo,
W związku z sytuacją jaka mnie spotkała, pragnę złożyć skargę na system obsługi klienta w firmie Energa w Koszalinie.
W ostatnim okresie żadna korespondencja od firmy Energa w Koszalinie nie docierała do nas ze względu na niewłaściwy adres do dostarczania rachunków, który widnieje w systemie, co za tym idzie nie docierały do mnie żadne rachunki, wezwania do zapłaty itp. Płatności dokonywałem na podstawie poprzednich prognoz. W ubiegłym roku złożyłem dyspozycję zmiany adresu w biurze obsługi w Darłowie, niestety nie zostało to zmienione do dnia dzisiejszego.
Dziś dowiedziałem się, że na moim koncie jest ponad 3,5 tys zł niedopłaty, która została naliczona od roku 2010!!!! i zostałem pozbawiony dostawy prądu – natychmiast!!!!!
Dom nie funkcjonuje, dzieci nie mają ciepłej wody ani możliwości odrobienia lekcji bez światła. Czujemy się oszukani, pozbawieni jakichkolwiek możliwości kontaktu, rozmowy, negocjacji czy nawet złożenia reklamacji i rozpatrzenia naszej prośby w trybie szybszym niż trzy tygodnie.
Uważam, że niesprawiedliwym jest pozbawienie nas normalnej egzystencji powstałej w wyniku niedopatrzenia pani z biura w Darłowie.
Nie jest też normalne, że nie monitoruje się zwrotów niedostarczonej korespondencji, bo jeżeli wysyłana była na niewłaściwy adres, to nikt jej nie odebrał, więc musiała wrócić.
Kontakt z firmą jest możliwy tylko przez biuro obsługi telefonicznej, żadnego telefonu do działu windykacji, do osoby, z którą można by negocjować, próbować coś załatwić w szybkim terminie.
Firma Energa odcina dostawy prądu bez informowania o tym klientów w trybie natychmiastowym, a możliwość włączenia dostaw to 48 godzin!!!!
Nawet konsultanci z biura obsługi nie mają kontaktu do nikogo z działu windykacji.
Pytam więc, jak można w dzisiejszych czasach funkcjonować bez telefonicznego kontaktu z osobą odpowiedzialną za wyłączenia prądu, jak można wszelkie zgłoszenia awarii lub braku dostaw prądu przyjmować z 10-dniowym terminem realizacji, reklamacje rozpatrywać z terminem 3 tygodniowym?!!!
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?