Zobacz wideo: Czy po zakażeniu covid-19 zyskujemy odporność?
Sieć restauracji McDonald’s regularnie podnosi ceny swoich produktów. Po Wielkanocy klienci mogli zaobserwować kolejną podwyżkę. Nie wiadomo, jaka jest jej przyczyna, ale wiele wskazuje na to, że wpływ na wzrost cen mógł mieć wprowadzony kilka miesięcy temu podatek cukrowy. Znacząco wpłynął on między innymi na ceny napojów w sklepach.
Stanowisko McDonald's Polska:
Wprowadzona 22 marca zmiana cen dotyczy jedynie zamówień z niektórych restauracji dokonywanych przez usługę McDelivery - pisze w odpowiedzi na naszą publikację Anna Borys, dyrektor ds. relacji korporacyjnych w McDonald's Polska. - Każdy franczyzobiorca sieci McDonald’s jest niezależnym przedsiębiorcą i samodzielnie podejmuje decyzje o cenie produktów w prowadzonych przez siebie restauracjach, kierując się m.in. poziomem kosztów (te w przypadku McDelivery są inne) oraz otoczeniem rynkowym. Natomiast opłata za dostawę (jej stosowanie, niestosowanie, wysokość) stosowana przez partnera McDelivery (np. UberEATS, Glovo, Pyszne) pozostaje poza kontrolą operatora restauracji. Dlatego składając zamówienie należy kierować się ceną obowiązującą w konkretnej restauracji wskazaną w aplikacji partnera McDelivery oraz wysokością opłaty za dostawę stosowaną przez tego partnera
WIĘCEJ O NOWYCH CENACH W MCDONALD'S W PONIŻSZEJ GALERII:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?