Bitwa o lody w Lidlu
W poniedziałek pod sklepami Lidl ustawiały się kolejki, walki o karpia, gumowe obuwie czy torebki znanej polskiej marki przeszły już do historii. Tym razem do sprzedaży w marketach trafiły lody firmy Koral sygnowane i promowane przez popularnych youtubuerów z Ekipy Friza. Walka w Lidlu była zacięta, popularne lody akurat w tym markecie kosztowały 1,69 zł. za sztukę. W sieci pojawiło się mnóstwo nagrań, na których widać nie tylko dzieci i młodzież, ale także osoby dorosłe, które chciały zdobyć popularny produkt dla swoich pociech.
-Szał na lody „Ekipa” trwa, tak samo jak „polowanie” na lody w sklepach, które prześcigają się w różnego typu akcjach promocyjnych. W związku z doniesieniami o dużej rozpiętości cen najpopularniejszych w tym sezonie lodów w sklepach, informujemy, że sugerowana przez nas cena sprzedaży to: 2,00 zł w przypadku lodów „Ekipa” oraz 2,80 zł w przypadku lodów „Ekipa XL”-mówi Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny PPL Koral.
Jednocześnie zaznacz, że nikt nie jest „forowany” i każdy punkt handlowy, bez względu na format czy też strukturę właścicielską, ma takie same możliwość i prawa w zakresie dostępności oraz zamawiania lodów.
-Dla nas rynek tradycyjny jest niezwykle istotny, a niezależne punkty sprzedaży, tzw. „sklepy lokalne/osiedlowe” zawsze były i będą szczególnie bliskie naszej firmie- mówi Mariusz Jurek.
Najpopularniejsze lody firmy Koral od lat
Po znanych piosenkarkach, aktorkach czy modelkach lody Koral reklamuje Ekipa Friza. Friz, czyli Karol Wiśniewski prowadzi kanał na Youtubie i pokazuje swoje bogate życie. Ma prawie 5 milionów subskrybentów i stał się idolem młodego pokolenia. W jednym z filmów na swoim kanale podzielił się z widzami wiadomością, o współpracy z sądecką firmą Koral. Zaraz tylko jak lody pojawiły się w sprzedaży zaczęło ich brakować.
To z pewnością najbardziej deficytowy produkt w tym sezonie, w związku z tym firma Koral postanowiła uruchomić dodatkową linii produkcyjną, która pozwoli wytwarzać ok. milion sztuk lodów na dobę. Nadal także trwają prace nad poprawą dostępności i poszerzaniem kanałów dystrybucji.
-Zamówienia napływają lawinowo z całej Polski, zarówno ze strony sieci handlowych, jak i niezależnych punktów sprzedaży. Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-sto letniej historii tej firmy- powiedział Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral dla "wirtualnemedia".
Lody „Ekipa” występują w dwóch smakach: cytrynowym i truskawkowym z polewą o smaku gumy balonowej zestrzelającym cukrem.
Pobierz
Jak korzystać z aplikacji, by otrzymywać informacje z miasta i powiatu? To proste!
Po wejściu w aplikację w prawym górnym rogu w menu wybierz swoje miasto.
Aplikacja jest bezpłatna i nie wymaga logowania. Oprócz standardowych kategorii, z powodu panującej epidemii, wprowadziliśmy zakładkę "koronawirus", w której znajdziesz wszystkie aktualne informacje związane z epidemią.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?