Przyjmujemy zgłoszenia do kolejnej już edycji naszego plebiscytu na najlepszy sklep i usługę lata 2018. Dzięki niemu na naszych łamach właściciele sklepów i firm usługowych mogą zaoferować swoje produkty i pochwalić się swoimi osiągnięciami.
Dla nas, klientów, prezentacje konkursowe są o tyle istotne, bo z nich właśnie dowiadujemy się, jakie miejsca i z jakiego powodu powinniśmy koniecznie odwiedzić oraz kto nam jest wstanie zapewnić świetną usługę.
DWIE KATEGORIE
Plebiscyt dzielimy na dwie kategorie: najlepszy sklep lata i najlepsza usługa lata. W każdej z nich weźmie udział po kilkanaście koszalińskich firm chcących pokazać nam, w czym są dobre.
Zapraszamy do udziału w plebiscycie: salony fryzjerskie, salony urody, restauracje, kawiarnie, sklepy, punkty handlowe i usługowe. Każdemu kandydatowi do tytułu najlepszy sklep lata lub najlepsza usługa lata gwarantujemy prezentację na łamach tygodnika „koszalin.naszemiasto.pl” oraz na naszym portalu koszalin.naszemiasto.pl.
W prezentacjach przedstawimy produkty lub usługi, opiszemy sukcesy firm, ich promocje i ciekawe akcje oraz plany na przyszłość. Na tak zaprezentowanych kandydatów będzie można głosować od 28 czerwca do 16 sierpnia!
GŁOSOWANIE I ZGŁOSZENIA
Uwaga, drodzy czytelnicy, w tym roku następuje istotna zmiana. Będziecie mogli głosować na swoich faworytów tylko w formie SMS-ów. Jak więc będzie wyglądało głosowanie? Każdy kandydat będzie miał przyporządkowany numer SMS, na który czytelnicy będą oddawać swoje głosy.
Aktualną listę kandydatów oraz ich numery będziecie mogli znaleźć na naszej stronie internetowej, oraz, oczywiście, co tydzień w naszym tygodniku. Plebiscyt potrwa praktycznie do końca sierpnia. Zgłoszenia kandydatów będziemy przyjmować do 9 sierpnia włącznie.
Jak się zgłosić? Wystarczy napisać mejla ze zgłoszeniem pod adres [email protected], w tytule wpisując „Plebiscyt NSiUL 2018”, lub zatelefonować pod numer 697 770 112.
CENNE NAGRODY CZEKAJĄ
Najlepsi kandydaci w swoich kategoriach otrzymają w nagrodę kampanię reklamową na łamach tygodnika „koszalin.naszemiasto.pl”. I tak: laureatów pierwszych miejsc nagrodzimy 3-tygodniową kampanią o wartości 8 200 zł netto, laureatów drugich miejsc - 3-tygodniową kampanią o wartości 6500 zł netto, laureatów trzecich miejsc 3-tygodniową kampanią o wartości 4800 zł netto.
Termin realizacji kampanii reklamowej wybierze sam laureat, ale ostatnia publikacja będzie musiała jednak ukazać się nie później niż do 31 października tego roku. Jest zatem o co walczyć.
Zapraszamy do udziału w naszym plebiscycie!
Najlepszy Sklep i Usługa Lata 2018
Zakupy w e-Sano: wygoda, a czasem... ogromna pomoc
Auto Fix, czyli auto jak z salonu
Czysta energia ze środowiska - Ekosun
Hurtownia Tęcza, zaufanie i solidność od 25 lat
Orły Florystyki, kwiaciarnia Toma Torg na każdą okazję
Salon Optyczny lewiński - tu każdy znajdzie swoje idealne okulary
Ośrodek Szkolenia Kierowców Ryszarda Świętoń - ponad 30 lat doświadczenia
Zawieziemy i naprawimy od ręki. Firma Euro-Trans "Lewandowski"
Planujesz wesele? Sprawdź Ośrodek Wypoczynkowy "Radew" w Rosnowie
Smak Tradycji, czyli Cukiernia i Kawiarnia Sowa
Tomex - firma z wieloletnim doświadczeniem
TCN, wiemy, że są więksi ale my dajemy z siebie więcej
Od pomysłu do realizacji. U Piotra Armatura Sanitarno-Hydrauliczna
U Szybkiego - kebab&burger to nowe miejsce na kulinarnej mapie miasta
W dobrych rękach - zakład ortopedyczny Ortomobil
Najlepsza usługa lata:
Zobacz także Podsumowanie plebiscytu Sklep i Usługa Lata 2016
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?