Celem projektu jest podniesienie do 30 września 2020 r. kompetencji kluczowych uczniów na potrzeby przyszłego zatrudnienia poprzez wdrożenie kompleksowych programów indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, kompetencje z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych, stosowanie nauczania opartego na metodzie eksperymentu, objęcie uczniów gimnazjów ofertą doradztwa edukacyjno -zawodowego, doskonalenie zawodowe nauczycieli z zakresu stosowania indywidualizacji nauczania, rozwijania ich kompetencji cyfrowych sprzyjających nauczaniu przedmiotowemu z wykorzystaniem narzędzi TIK, wyposażenie szkół w niezbędne pomoce dydaktyczne,oraz wsparcie rodziców uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
W ramach projektu prowadzone są dodatkowe zajęcia dydaktyczne z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych, przyrody i matematyki metodą eksperymentu (klasy IV-VI), biologii, chemii, geografii i fizyki metodą eksperymentu , doradztwo edukacyjno-zawodowe dla uczniów (oddziały gimnazjalne), zajęcia o charakterze terapeutycznym: korekcyjno-kompensacyjne, logopedyczne, socjoterapeutyczne, hipoterapia, terapia integracji sensorycznej i terapia metodą A.Tomatisa (uczniowie ze spektrum autyzmu).
Projekt realizowany jest poza godzinami lekcyjnymi w formie zajęć w szkole oraz wyjazdów edukacyjnych, które stanowią atrakcyjne uzupełnienie edukacji.
Zobacz także Jubileusz Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych w Koszalinie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?